Mijn jaaroverzicht van Spotify bracht mooie muzikale herinneringen boven. Ik schreef er een stukje over en ontdekte dat het uit een vergelijkbaar emotioneel vaatje tapt als de Top 2000.
Lees: Spotify Wrapped maakt een magsiche ervaring met data
Perspectief
The Guardian maakte in 1986 deze indrukwekkende commercial over perspectief en verder kijken dan je neus lang is.
Bekijk: The Guardian ‘points of view’ commercial
Slechtste slogan van 2022
Je kunt weer stemmen op de slechtste slogan van het jaar. En ook dit jaar weet ik niet goed waarop ik mijn stem moet bepalen. Gaat het om domweg de slechtste slogan of is het juist grappig bedoeld en gaat het om de slogan die grappig slecht is?
Sterkte met kiezen en stem op de slechtste slogan!
Hoe lang is een goede vacaturetekst?
Grappige observatie in dit stuk over de ideale lengte van een vacaturetekst: als je een tekstschrijver per woord bepaald, zal die zeggen: “nooit lang genoeg” 🙂