Eerste Hulp Bij Boektitelongelukken
Tim Ferris schreef de best-seller The 4-hour Workweek. Voordat het een succes werd, was het nog maar de vraag of hij in boekwinkels terecht zou komen. Wal-Mart wilde het boek niet verkopen vanwege de oorspronkelijke titel.
Gelukkig kreeg hij een beter idee
Boomers van de next generation
Millennials zijn een soort boomers voor gen-z’ers. Maar waarin verschillen deze groepen, vraag je misschien af. Paulien Cornelisse ontdekte de millennial pauze.
Logoverwarring
KIA heeft een nieuw logo. En het is logisch dat ‘we’ even moeten wennen. Het nieuwe beeldmerk is echter zo onduidelijk dat Google opeens bakken met zoekresultaten krijgt voor “KN car”
Gepimpte bedrijfsjournalisten
Contentmarketeers moeten zich niet te veel voorstellen. Ze zijn eigenlijk bedrijfsjournalisten met een lekkerder naam op hun visitekaartje. Waarom het handig is om je als bedrijfsjournalist te gedragen
Suske en Wiske en het nakende narratief
Ik vind narratief een fijn woord. Wanneer ik het gebruik stijgt mijn IQ met 23 punten. Zelfs die intelligentiesprong is helaas onvoldoende om je de betekenis uit te leggen. Gelukkig zijn er slimmere mensen dan ik. 🙂
[mailerlite_form form_id=1]