Hoe maak je fijne content? Hoe organiseer je dat? En wanneer is content relevant voor ontvanger én afzender? In mijn blogs zoek ik antwoord op deze vragen.
Joki, yoki, yogi en yogy. Drinkyoghurt, dus
Facebook serveert een moederdagherinnering uit. Negen jaar geleden stonden er op een dienblad zelfgerolde croissants, jam, kopjes thee, een sapje en joki.
Het arme beest
Djongste slurpt op de bank met instant noodles als de kat met haar luikje kleppert. De hond rent er naartoe en remt glijdend af om een botsing met de deur te voorkomen.
Net over de helft
Op de koptelefoon klinkt mijn uitvaartplaylist. Die kun je maar beter maken voor de maker je bij haar roept.
Kattenogen met reiswee
Doudste en ik zitten in stilte aan de keukentafel. Ze ontbijt, telefoont en maakt zich op in haar roze kattenspiegeltje. Ik drink koffie en scroll wat door een tijdlijn.
Pietje Puk en Gekke Henkie vinden dit interessant
Op LinkedIn lees ik het liefdevolle verhaal van een dochter en haar vader. En hoe hij opnieuw de liefde vond nadat zijn vrouw overleed. Ik ken ze geen van drieën.

Over Bjorn