De vraag die niemand stelt over Zeemans ondergoedreclame

Heb je de nieuwe reclame van Zeeman al gezien? Ik vind hem erg goed. Alleen… ik vraag me 1 ding af.

Zeeman is niet de hipste winkel om je kleren de kopen. Daarom is het heel slim dat ze zich richten op basics als ondergoed. Eerder verkochten ze al een knalgele Zeeeman-onderbroek en nu staat het zelfs centraal in een commercial.

Schitterend. Een film met alleen echte klanten van Zeeman in ondergoed van Zeeman. Nou weet ik dat commercials uit ten treuren worden getest. Ik vraag me af of ze ook een eyetrackingonderzoek hebben gedaan.

Foto: Persuade.nl

12 Comments

Add yours →

  1. Ik vind de reclame vreselijk. Lelijke mensen en lelijk ondergoed. Maar ff wat anders. Is dit wat voor jou: http://www.taalvoutjes.nl/column-bitterbal-uit-het-moddervet

  2. Wat is dat, een eyetracking onderzoek?

  3. Ja en waar kijken ze dan naar? (Ik snap ‘m nog steeds niet)

    • Ik denk dat televisiekijkers voornamelijk kijken naar borsten, billen en piemels. Een eyetracking onderzoek kan dat laten zien.

      • Oh. Ik kijk naar slechte make-up, veel te magere en witte mensen. En vreselijk ondergoed! Als je het wil vergelijken met echte fotomodellen is dit nou helemaal het andere uiterste.

  4. Ik vind reclame vreselijk, deze ken ik niet want ik kijk niet vaak TV, en als ik een keer kijk zie ik vrijwel steeds dezelfde geestdodende irritante meuk. Dus bij reclame zoek ik heel snel even tijdelijk een andere zender.

Geef een reactie