Een paar weken terug stelde ik een vraag aan het bedrijf dat mijn websites host. De vraag was niet moeilijk en volgens mij heel duidelijk. Maar ik kreeg geen antwoord. Dus stelde ik hem nog een keer. Ik wacht 2 weken en kreeg weer geen antwoord.

Het probleem is niet acuut. En het is niet heel belangrijk dat het wordt opgelost. Maar ik baal er enorm van dat ik niet geholpen word. Ik stel een normale vraag en krijg niet eens een abnormaal antwoord. Frustrerend. Ik had het tweede mailtje al aan de verkoopafdeling gestuurd. Die mensen zijn vaak overgevoelig voor ontevreden klanten. Tenminste, dat dacht ik.

Ik heb een derde mailtje gestuurd. Nu aan de klachtenafdeling. Warempel, ik kreeg antwoord. En weer was ik niet tevreden. Ik was niet tevreden dat ik nu wel snelantwoord kreeg. Het kan dus wel! Waarom niet in 1 keer? De medewerker putte zichzelf uit in excuses, maar vroeg of ik de vraag nog een keer stelde.

Overstappen is zo’n gedoe!