Gefrustreerd, maar overstappen is te veel werk

Een paar weken terug stelde ik een vraag aan het bedrijf dat mijn websites host. De vraag was niet moeilijk en volgens mij heel duidelijk. Maar ik kreeg geen antwoord. Dus stelde ik hem nog een keer. Ik wacht 2 weken en kreeg weer geen antwoord.

Het probleem is niet acuut. En het is niet heel belangrijk dat het wordt opgelost. Maar ik baal er enorm van dat ik niet geholpen word. Ik stel een normale vraag en krijg niet eens een abnormaal antwoord. Frustrerend. Ik had het tweede mailtje al aan de verkoopafdeling gestuurd. Die mensen zijn vaak overgevoelig voor ontevreden klanten. Tenminste, dat dacht ik.

Ik heb een derde mailtje gestuurd. Nu aan de klachtenafdeling. Warempel, ik kreeg antwoord. En weer was ik niet tevreden. Ik was niet tevreden dat ik nu wel snelantwoord kreeg. Het kan dus wel! Waarom niet in 1 keer? De medewerker putte zichzelf uit in excuses, maar vroeg of ik de vraag nog een keer stelde.

Overstappen is zo’n gedoe!

3 Comments

  1. Emma

    Ah ja, frustrerend is dat!! Overstappen is een gedoe ja, maar als het oplevert in tevredenheid haal je de winst weer terug in langer leven.

    Ik belde ooit met websiteproblemen naar het hostinggebeuren, zei die mijnheer: ” ik zie een mevrouw aan de linkerkant. Bent u dat?”
    “Eh ja,” zei ik.
    “Okeeeeee,” zei hij.

    Nu hosten we zelf. 🙂 (geen logisch gevolg, ik geef het toe)

  2. mack

    Frusterend? Het is hemeltergend. Bij mij werkt het net zo. Ik heb twee jaar terug dat drama met KPN surfen en bellen gehad, uiteindelijk ben ik maar weer gewoon lief tegen ze want als ik kwaad tegen ze doe gaan ze dat terugdoen en dan moet ik mijn overstapdreigement waarmaken. Heb ik geen zin in!

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *