Eleanor stelde laatst een vraag aan VistaPrint over een bevestigingsmailtje die zij had ontvangen van een bestelling van iemand anders.

Geachte klant,
Dank u voor uw email aan VistaPrint, uw online oplossing voor het beste drukwerk voor de beste prijs.
Wegens een toename in het aantal vragen op dit moment zijn wij niet in staat om uw email te beantwoorden.
Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor enig ongemak dit voor u teweeg brengt.
Om uw vraag te beantwoorden raden wij u aan om de hulp pagina van onze website te bezoeken waar u antwoorden op een veelvoud aantal vragen kunt vinden: http://www.vistaprint.nl/vp/ns/customer_care/help/default.aspx?
Onderstaand treft u tevens antwoorden aan voor de meestgestelde vragen die wellicht aan uw verzoek voldoen.
Wij willen u er tevens op wijzen dat uw email niet bewaard of beantwoord zal worden.
Indien u het antwoord op uw vraag niet op de hulp pagina gevonden heeft verzoeken wij u vriendelijk om uw informatie verzoek naar emailservicesvpnl@vistaprint.com te sturen.

Wij bieden nogmaals onze verontschuldigingen aan voor enig ongemak dit voor u teweeg brengt.
Dank u voor uw interesse in VistaPrint. Wij waarderen uw klandizie en uw geduld, en zien ernaar uit om u van dienst te zijn.
Hoogachtend,
VistaPrint