Projectenlijsten overzichtelijker maken

Een projectenlijst kan erg lang en onoverzichtelijk worden. Het is daarom zaak om hem slim op te delen. Deze tips las ik in een blog van de Getting Things Done goeroes van MeerEffect.

Verdeel je projecten slim

  • Als een doel uit meerdere projecten bestaat, zet dan al deze projecten op je projectenlijst
  • Scheid privéprojecten en zakelijke projecten
  • Groepeer projecten op je verschillende rollen en/of aandachtsgebieden
  • Tip: denk óók bij projecten in contexten zoals bij taken

Bron: Hak je projectenlijst in mootjes op de website van MeerEffect

Gepubliceerd door Bjorn Franke

Op dit blog vind je inzichten en ideeën over communities, storytelling, innovatie en persoonlijke ontwikkeling

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Word lid van de nieuwsbrief!